Helgen part 2

Ja, lördagen.

Underbart väder och grilla hos sjögren. kanon skönt folk sen skulle det åkas till nyköping på bilträff,
Men jag blev bortglömt och fick stanna i gnesta. och va underbart det var.

Träffa robins släkt och prata skit, åka bil. och vara med när en häst fick ett litet föl.
Så nu kan man lägga till på meritlistan att man har klappat ett föl som är mindre än 1 minut gammalt. =)

Hur coolt som hellst.

Efter detta äventyr blev det hockey Sverige - ryssland hemma i lägeheten, men lite folk. och efter det så drog vi till föräldrarnas hus och kollade på Gamla hockeykompisen till mig som idag spelar i NHL, Nicklas Grossman.
Detroit - Dallas tyvärr så vann detroit med 2-1 men kul hade vi iaf.

somnade gott kl 7 typ. 

Fotbollen idag gick skit, förlorade och jag måste ut och springa. nu är det slut på alkohol för ett tag frammöver och jag ska bli en flitig besökare i löparspåret.

Planerat för att dra igång imorgon med löpning minst 5 km.

Inatt är det hockey igen, Sverige mot tjeckien kl 00,45 på kanal 6.
Ligga i sängen och ha det mysigt och kolla på hockey är alltid rätt

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du skrev inte med mig =(

2008-05-12 @ 10:08:39
URL: http://luckylooser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0