Bloggar fra norge

Åkte igår kl 15.30 från arlanda och mellanlandade i oslo innan jag kom ner på rätt ställe som var bergen.

Därifrån hade jag 13 mil att köra och det skulle ju inte vara några större problem hade jag planerat. men stax över 4 timmer tog det att köra.

norges vägar är små och här bland alla fjordar så svänger dom hela tiden.
Men det blev ändå en trevlig resa med två stycken färjor. varav mycket tid las på att vänta på att dom skulle gå.

fick se ett tufft vattenfall som gick precis bredvid vägen för att sen rinna under den bron som vägen gick på.

Fick ha Täta SMS möten med Markus för att få veta hur det gick i hockeyn, Tillslut så kom det jag väntat på

JAAAAAAA, Wainhaldel... VI VANN...

När jag kom till hotellet så började 3:dje perioden av norge - canada. härligt att få se den på norsk tv.

återkommer med lite om hemresan idag, antingen ikväll eller imorgon.
ska faktiskt ha lite bilder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0