Benhinneinflamation

som rubriken lyder så har jag åkt på detta, det gör fruktansvärt ont när jag försöker springa.
idag gick det bra 1 km och gick att stå ut en till sen var det bara att ge upp.

så 2 km löpning, det är inget att hänga i julgranen.
Men nu har jag börjat äta antiinflamatoriska piller och hoppas på att det ska gå över fort.

Ska ta det lite lugnare någon vecka sen hoppas vara i full träning igen.

Nu ska jag ställa mig i en varm dusch, sen ska jag nog sova.

För kl. 02,30 börjar matchen mellan Dallas och Detroit.
funderar på att åka upp och väcka pappa och kolla på den, jag har en gamal hockey kompis som spelar i Dallas nu.

Lycka till inatt Grossa. och se till att kvitera till 3-3 i matcher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0