Vad gör man när man får en hund?!

En lite rolig episod från igår.

Jag står utanför Nordstan (stort shoppingcenter) i göteborg.
Då kommer en äldre man fram med en hund och frågar helt enkelt om jag har bråttom, jag som verkligen inte hade det svarar -"nej jag har hela dagen på mig"

Då svarar han lite oväntat "- vill du vakta min lilla dolly?
Visst det tycker jag är ok, han skulle bara gå och pissa lite.

Får kopplet och står och vakat en liten pudel i gbg.
Tiden går och hunden och jag kommer rätt bra överens, men hur lång tid kan det ta att pissa.
för denna man tog det ca 15 min, jag hade redan börjat fundera på vad jag skulle göra med hunden om han inte kom tillbaka.  men det gjorde han ju tillslut.

Kan bara säga att hundtricket fungerar,  inte för att jag kunde ta någon nytta av det men kul att 2 st tjejer iaf kom fram och pratade med mig (hunden) undertiden jag stog där.

Underbara människor i gbg, i sthlm skulle iaf inte jag vågat lämna min hund till någon bara på gatan.

Även och jag ser trevlig och snäll ut. =)

Heja portugal.

Kommentarer
Postat av: Sassa

det är mycket man funderar på....

2008-06-20 @ 09:57:11
URL: http://sassasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0