sladd och skatteåterbäringen

Prisa gud!

Vilken kanondag!

böerjade 08,30 på barkarby flygfält, jag skulle lära mig eco driving.

med en etanol V70 i stadstrafik kom jag ner till snitt 1,12 liter / mil (mycket bra)
från första till sista åket sänkte jag mig konstant ned till totalt 33% minsknig av soppa.

Sen körde vi undanmanöver, och sen provkörning.

Provade nya Audi A5 3,0 D Quattro (GRYM BIL)
2 bmw
 volvo
Saab 93 auro Cab =)

En kanondag.
sen åkte jag och jobbade i skillingaryd och när jag landar i anderstorp ser jag när jag tar ut opengar att jag blitt 12000 kr rikare!

Älskar att få tillbaka pengar =)

nu ska jag sätta mig på uteserveringen och fira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0