nu drar jag söderut igen.

Efter en skön midsommarhelg med både fest och framförallt 2 helt lugna dagar, så ska det börja jobbas igen.

Åker i eftermiddag ner till jönköping, varit på jobbet några timmar på förmiddagen nu, och kom hem för en stund sen för att packa och sen åka ner.

Men stannar hemma några timmar med Michelle för vi kommer inte träffas så mycket denna veckan heller.
så nu ska jag mysa lite och sen drar jag vidare.

Det är ju inte så att man längtar efter att sitta på ett hotellrum själv ikväll.

Jag börjar bli sjuk, hostar och har ont i halsen, inte kul alls. jag har inte tid med det.

Men inget man kan göra åt det heller, bara kämpa och se om det försvinner av sig självt, eller om jag måsta vara hemma från jobbet.

Återkommer vid tillfälle med nytt inlägg.

Kommer iaf vara hella ons-fre, eller jobba i närheten så man kan bo hemma iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0