När jobbet tar semester...

När man inte får något att göra en dag och man är på västkusten, vad gör man då?

Självklart så besöker man tylösand och solar och lyssnar på lite GT på mobilen,
Badade benen men det var verkligen ingen värme i vattnet.

Efter denna rekreation så åker man vidare till göteborg och går ett varv på avenyn och springer ner till nordstan och hadlar present till sambon som fyllde år igår. Grattis tjejen!

Efter det tar men sig till hotellet som ligger 200 m från avenyn och sätter sig och skriver i sin blogg.

Nu väntar jag på att några utav arbetskamraterna ska komma till hotellet och att vi ska ut och äta en bit mat för att sen kolla på fotbollen ute på avenyn, på den iårdninggjorda festplatsen som finns under EM.

solen skiner och jag känner mig faktiskt utvilad, och det var längesen jag gjorde. Skönt!

Imorron bär det av till södertälje har ett möte bokat kl. 1300 på Scania.
efter det är det klart med jobb för denna veckan. sen väntar midsommar med alla upptåg.

dock så köpte jag inte mycket att dricka till dess, om man inte har så mycket kan man inte dricka så mycket. eller?
iaf så är chansen mindre att man blir så odrägligt full som bara jag kan bli.

HaD Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0