Jobba fast man är sjuk..,,

Ja, när semesterresan är bokad och utgifterna ligger på hög denna månaden,
Då är det bara inte läge att vara hemma och vara sjuk, när man dessutom är inbokad på massa jobb så jassar det ännu sämre.

Så vad gör man, man jobbar ändå. igår gick det bra, hade ju en ganska lugn dag, men idag har varit värre.

Upp kl. 07,00 och efter en macka på hotellet så åkte jag till kunden 30 min bort (igentligen 15 men GPS;en och jag kom inte överens)

Jobbade där utan paus till kl. 16,00 det ända jag fick i mig var en kaffe, ok självförvållat men jag ville bara bli klar och ta mig hem.

hemma kl. 19,30 efter att stannat på McD och ätit lite "mat"

Men för att pigga upp migsjälv så hittade  jag sidan http://www.tjuvlyssnat.se/ Skitskoj,

Saxat:

Café Alexandras uteservering, Helsingborg

Tre tjejer ~16, sitter och röker och dricker kaffe.
Tjej 1 (samtidigt som hon tänder ny cigg): Jag vet att det är onyttigt men jag kan inte sluta!
Tjej 2: Fan, vet vad du snackar om. Jag har försökt i evigheter men det går inte! Jag är beroende...
Tystnad.
Tjej 3: Vem fan kunde ana att kaffe skulle vara så gott men samtidigt onyttigt?



Underbart, skönt att få skratta lite mellan host-attackerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0