Vissa dagar är inte som andra

Denna var inget undantag,

2 tunga förluster hos kunderna, fast ändå känner jag att jag gjort ett bra jobb.
dock börjar alla telefonsamtal att bli mycket jobbiga.

Framme på hotellet i Kristianstad kl. 1930 typ.
Frågade i receptionen om dom visste ett löparspår på ca 3 km.

Kännde verkligen att jag inte var redo för mera.
jodå, dom visste jag efter lite jobb på rummet så bar det av ut i obyggden utanför kristianstad.

Tyckte det verkade bli lite långt, långt utan att jag vände tillbaka. och så rätt jag hade.

Efter att sprungit genom en kohage med "galna" kor, korna hade väldigt kul när jag sprang förbi.
Dom valde helt sonica att springa efter mig, ca 15 meter efter mig kommer en hel hjord av KOR!
Måste sett kul ut om någon filmat från lite avstånd. men som tur va gjorde ingen det.

Väl tillbaka ca 50 minuter senare så visste jag att jag inte sprungit 4,5 km som utlovat spår.
Jag hade sprungit 8,2 km.

Dok valde mina ben att ge upp tidigt (benhinnorna) så jag känner att med behandling för dom ska jag kunna springa milen på en timme (ett mål som jag är närmare)

Nu sitter jag på hotellet och skriver för mina 10 läsare, rätt patetiskt.
Kan inte dom som är inne skriva en liten kommentar så jag iaf kan ha lite koll på vilka det är som läser detta babbel.

Gonatt och sov gott alla glada! Imorgon ska jag till ABSOLUT VODKA. alltid lika kul att jobba med sprit.

Kommentarer
Postat av: ...

Har också haft problem med benhinnorna =( Bara en sådan enkel sak som att promenera i en uppförsbacka blir ett rent helvete!

Jag provade mycket innan mina benhinnor tillslut blev bättre, men det som verkade funka för mig var akupunktur! Kanske vore något att testa för dig med?

Andra metoder min läkare föreslog var massage (vilket var det mest plågsamma jag varit med om i hela mitt liv), inlägg i skorna, antiinflammatorisk medicin m.m.

aja.. Hoppas du lyckas bli smärtfri snart!

Aldrig kul när en skada håller tillbaka en..

2008-07-30 @ 22:52:13
Postat av: Anton

Jag är en av dem som är så patetiska som läser din blogg ibland! :P Den människa som har skrivit innan är blåst, prova kiropraktor. Beninflammation blir av en annledning, akupunktur tar bara bort själva syntomen tillfälligt, inte själva problemet. Men ifs, med allt sånt här är det mkt placebo. Vila annars och låt benen bli bra så! :P Eller linda dem, ALLT funkar min vän! ;)

2008-07-30 @ 23:32:14
Postat av: Steen

Såvida du inte ska bli fotbollsdomare oxå så föreslår jag motionscykel, mycket snällare mot kroppen samtidigt som den går att kombinera med annat viktigt, TV under takfläkten t.ex...

Av en händelse så har jag en till salu som inte direkt är slutkörd om man säger så...

Om inte så håller jag med Anton, vila benen är nog det smartaste i nuläget.

Lycka till o ha det!

2008-07-31 @ 09:36:38
Postat av: gabbi

sv: ja kanske de ;) har fortfarande inte bestämt mig. .



ha de bra!

2008-07-31 @ 18:47:20
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0