Sliten, Trött och Lycklig

Härlig Tisdag!

Skulle haft skön sovmorgon, men det blev inte riktigt som man tänkt sig med mitt jobb.

Bara att masa sig upp och åka iväg till en kund i Fittja.
Efter den visiten hann man in på kontoret och visaupp sig lite, var väll 2 veckor sen sist.

Ner till Astra i södertälje för att installera en ny maskin hos dom, efter mycket strul och funderingar fungerade det,

skapligt för att vara första dagens pill, ska dit imorgon igen och få allt 100 %igt.

Sen så var det tillbaka till kunden från morgonen och rätta till lite mera strul som uppkommigt under dagen.

så efter en lång dag så känns det bara så grejt att det fungerade med min installation.

Hostan finns kvar, lite bättre känns det som det blivigt iaf, men inte bra.
Vet inte vad jag ska göra för att den ska försvinna, kanske vara hemma och vara sjuk en vecka.

Men det är inte rikigt rätt tillfälle, och så är det ju så jävla kul att jobba.

Nu kollar jag på allsång på skansen och håller lite koll på datorn på balkongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0