Sand i munnen

alltid efter jag varit på stranden så känner jag att jag har sand i munnen.

Vet inte vad jag gör, inte direkt så jag sitter och tuggar i mig gruset på stranden, men ändå så har jag det i munnen.
dagen har varit ok, dock mycket på jobbet.

4 st kunder idag och det gör det sammanfattning på dagarna 2:

6 st kunder
4 lyckade uppdrag
2 mindre lyckade (saknat reservdelar som behövs)

130 mil körda (varav 97 igår)
2 x Batteri slut på mobilen,

Så fullt upp kan man kalla denna veckan hillils.
Kvar denna veckan som det ser ut nu är imorgon;

5 kunder varav 3 i skåne
1 i Gbg och
1 i jönköping.

håller detta sig så kommer denna vecka gå just upp med vad man klarar.

Men den som tror att det räcker med att jobba 8 h / dag kan tänka om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0