Lyckat Rumsbyte

Tillbaka i Skåne och Helsingborg efter en liten utflykt på eftermiddagen till göteborg (40 mil ToR)

Känns skönt att vara tillbaka "hemma" på Scandic Horisont.
Passadepå och byta rum till ett på Skuggsidan för att slippa den värmen som plågade mig här i måndags,

fick rum 812 (längst upp) Kommer in på mitt nya rum och hittar både en extrasäng och en lyxig fruktskål på bordet.

Ringer receptionen och dom erkänner att dom gjort fel men att jag får bo kvar, och får lyxet =)

Äpplen, Päron, Apelsin, Kiwi, Jordgubbar och Cholkadpraliner (den dyra sorten)

Tackar säger jag.

Tjejen verkar vara ute på någon fest så något gulligt godnattsamtal får man väll inte ikväll,
om man inte ringer någon annan DVS.

Imorgon har jag faktiskt bara en kund att besöka (lugnaste dagen denna veckan) dock så är ju resan hem på 60 mil som behöver klaras av. Funderar på att åka till Mantorp direkt och faktiskt inte komma hem förns antingen fredag sent eller lördag. är det helg så är det. Är Bilsport Action Meet där i helgen och massor med gnesta folk ska dit.

Detta bestämms under morgondagen.

Tack alla trevlig som faktiskt skrev lite komentarer när jag bad om det! =)

Nu ska jag lägga mig med datorn i sängen och skriva lite lönepapper och hoppas på att bli på kanonhumör pga all övertid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0