Löprunda, Relax och Kvällsmacka

Fan vad dum jag är ibland, gav mig ut och sprang.

enl. vad personalen på hotellet så fanns det kanonfint spår just bakom hotellet, problemet jag har är att benhinneinflamation och jag är en bra kombination, Springa på asfalt är som att be om att få ont med stort O.

det har jag nu, så jag passadepå att gå upp i Relaxen och ligga en halvtimme i bubbelpool, Scandic horisont i helsingborg har inte bra bubbelpool, inte ens riktigt varmt, bara ljummet.

Man bastun kompenserade med 90 grader och torrt.

Aja, man ska inte klaga, benen känns bättre efter lite egen massage, önskar man kunde ha någon som följe med mig på alla resor och fixande sånt.

Efter denna stund kännde jag mig duktigt och fick en kvällsmacka med rökt lax. * Mumma*

Nu sitter jag på mitt väldigt varma hotellrum och önskar jag kunde trolla, min största önskan nu är en bärbar Ac, så temperaturen kommer ner till iaf 25 innan jag ska sova.

Gonatt på er! 

Kommentarer
Postat av: gabbi

sv: jo det kan man ju också göra

2008-07-28 @ 21:54:01
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: Teee

betalar du bra så kanske jag kan massera... haha

2008-08-16 @ 21:10:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/4595

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0