Komunikation!

Att Prata!
Att Berätta!
Att Säga Till!
Att Dela Med Sig!

Att Bara Berätta Vad Som Händer!

Att det kan vara så fruktansvärt svårt.

Kom efter en mycket längre dag än jag trott när jag åkte i morse, Då har tjejen en kompis hemma.
Hon berättade att en annan kompis skulle komma och dom skulle spela in någon scen till nägon film dom gör.
skitkul tängte jag. men efter denna scenen var inspelad så trodde jag att jag skulle få ha det lite lugnt hemma.

Men oj vad fel man kan ha, dom stannade till just nu, och har haft skitkul och sånt.
Inget fel med det, men efter en jobbig dag på jobbet och man ät SKIT trött och bara vill gå och sova.

duchade kl halv 9, men det verkade inte förstås som en tecken att man funderar på refrängen.
Tog på mig morgonrock och la mig i soffan och myste till tv;n  Ingen reaktion.

Självklart kunde jag ha sagt rakt ut att jag går och sover och skicka ut dina kompisar. dock känns det jävligt okänsligt att bara komma in i rummer dom har skitkul i och bara släppa den bomben.

allt detta hade kunnat lösts genom att den man bor med bara sagt vad hon hade planerat för kvällen.
Då hade jag antingen kunnat åkt till mamma och varit social med henne och slöat i soffan hos henne.
Eller sagt att jag inte vill att dom ska ha min lägenhet som en ungdomsgård.

aja, nu är det iaf lungt här, ska lägga mig i sägen och kolla på Hells kitchen, en serie som jag fastnat för lite på slutet.
vilken skillnad på personer som kan hantera stress och inte.

Vore kul att testa detta och se vad man skulle palla med, och hur länge det skulle ta innan man svor tillbaka till chef Ramsey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0