Jag har problem...

Fredagen blev inte som det var tängt.

Började med att tjejen och jag skulle grilla lite utanför lägenheten, allt gick kanon.
Sen kom en alkis förbi och satte sig och pratade, trevlig snubbem dock så bjöd han på sprit.

Så jonne började bli lite onykter, sen gick vi vidare på fest.

Och då kommer det som är mitt problem, när jag druckit så jag kommit över n¨gon slags gräns (blivigt full)
Så finns det inget stopp, jag blir inte otrevlig eller något sånt man jag dricker och dricker, även fast jag borde slutat för längesen.

denna kvällen slutade det efter ett fall / Hopp från en balkong. På akuten i nyköping, fruktansvärt ont i höften.

Efter mycket tester och även ganska mycket smärtstillande (tack för det) så kom läkarna fram till att det inte var något större fel på mig. så fik åka buss hem.

Men hur ska jag kunna dricka när jag inte slutar förns det är riktigt illa. skulle vilja kunna dricka 6 öl känna min lite onykter och sen gå hem. men det går inte. Innan jag ska dricka så känner jag at jag bara ska dricka dom 6 ölen jag har sen gå hem. eller iaf sluta dricka. men får alltid för mig att jag ska ha mer.

detta är inte bara mig det blir jobbigt för. tjejen som fick tillbringa sin lördag morgoen och förmiddag med mig på akuten (0600-1200) på lördagen. Sen hem och sova till 2000 och sen kolla en film och gå och sova igen.

Detta måste sluta. jävligt tråkigt men jag har bara mig själv att skylla.
Det får nog bli att hålla sig helt nykter, vara "tråkig" och hålla sig hemma. för jag klarar inte av att dricka.

Nu sitter jag i soffan och kollar discovery, och har datorn i knät. ska snart krypa ner i sägen där tjejen ligger och kollar film.

Tack älskling för att du står ut med mig.

Kommentarer
Postat av: Melina

klart jag står ut med dig. (än så länge) ;)

2008-07-17 @ 11:18:11
URL: http://strawlinglove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0