Bättre träningsdag idag

Efter mitt 12 timmars discovery pass igår så fick det bli ändring till idag.

Började med att litta på stranden och försöka se snygg ut, gick som vanligt =)

Sen hem för att försöka slita lite i löparspåret, riktigt nöjd att jag bara kom runt mina 3 km och överlevde, då det står 32 grader på termometern när man ger sig ut och springer, det är inte hälsosamt.

Efter detta blöta äventyr så hämtade jag och Melina hundarna och gick et lite längre varv med dom, så totalt idag ca 7 km,
Inte fy skam, Nu ska jag ta mig en frukt och sätta mig vid tv;n och kolla på någon dålig film.

Önskar man kunde gå och sova men värmen har ett stadigt grepp om lägenheten, Alla fönster öppnade och det är så vindstilla ute så det rös sig inte in. Hoppas på lite vind nu så man kan sova skapligt.

Imorron bär det av med jobbet söderut. hoppas på snabb smidig dag, så man kan motionera på kvällen.
Nu är fystesterna nära. tyvärr är min nivå inte lika nära, så det blir 2 jobbiga veckor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0