Så jävla morgontrött just nu,


Just nu är jag väldigt väldigt morgontrött, antar att jag inte är ensam om detta,
Nu funderar jag på vad jag ska göra åt detta.
Gå och sova tidigare, gå upp utan att trycka på znooz massa gånger.

Men är det någon som har testar Philips Wakeup light?
HF3461
Med Wake-up Light vaknar du enkelt och naturligt, och känner dig lika pigg som en sommarmorgon. Philips har 100 års erfarenhet av ljus, och Wake-up Light har utifrån det visat sig ha medicinskt bevisade fördelar.

Låter för bra för att vara sant, med ett pris på runt 1200 kr så kanske det är värt att testa!

Återkommer med hur jag kommer göra.
kanske en bra sak att önska sig i julklapp.

Idag har det spelats hockey i 2 timmar, vi har så jävla kul.
Förutom att jag sträckt mig i nacken så är det inga skador.

Det nedan skrev en kompis om mitt förra inlägg.
Kanske skulle ge mig fan på att få en helkväll betald, för det finns ju iaf möjlighet att lyckas.


Reider om Träningsvecka V.48:
Har du tvättbräda till sommaren bjuder jag dig på en helkväll! ;)

Nu är det Discovery och lite lek med datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0