På Gardemoens flygplats

Nu sitter jag och kollar ut på en taxibana på oslosflygplats, där åkte just en boing 737 förbi.
Gate 38 har ännu inget plan men innan kl 1830 hoppas jag att det parkerar ett Norwegianplan där.
Dagen idag gick inte bra, men kunde lösa lite problem för kunden, så nu fungerar maskinerna som jag fixat med dock inte på rätt sätt.

Men efter att gått igenom lite med kunden och löst ett annat problem han hade så känns det kanske grejt ändå.

Norrmännen har några roliga saker,
Akkurat - Vet inte vad det betyder men det verkar funka till allt.

1930 landar jag på arlanda, på FEL terminal, inte bra. jag åkte från 2an och landar på 5an, skoj att komma till rätt P-hus.

Så kl. 1930 hoppas jag att mitt plan trillar ner på arlanda, och att det går smidigt att komma till bilen och att det inte är något problem på vägen

Nej nu ska jag få lite jobb gjort,

det ska bli riktigt Grejt att komma hem och få lägga mig på soffan efter en skön dusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0