Lördagar...

Ofta är lördagarna ganska sega.
Men inte idag, hittils har dagen varit kanon, på riktigt bra humör, fått massor med saker gjorda.
Och ska senare äka iväg och döma hockey

Jag har städat, fixat med tvätt, diskat.
Gått med sopor och fått lägehneten lite finare. och det var verkligen dags för det nu.

Ikväll ska jag döma hockey i järna, Div 4 som Huvuddomare.
Efter detta så får vi se vad som kvällen bjuder på.
hoppas på en film och lite lungt mys bara.

Men varför planera, då finns ju risken att man blir besviken.

Nu ska jag dammsuga eller va det damsuga ;)
Sen blir det Spagetti bolongese, med champinjoner.

Träningen är det ända som denna veckan blivigt lidande, har hittils inte hunnit med något.
Men 1 pass blir det med hockeyn ikväll och imorgon ska jag hinna både döma och spela.
så 3 / veckan är inte godkänt, men inte helt förjävligt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0