Div 4 debut

Jag tängte skriva några rader om matchen idag,

Järna mot Brinken

Rätt bra match som brinken ägde till stora delar, men järna höll sig nära och släppte inte iväg målen.
0-2 efter första som med två minuter kvar var 3-4

Då får brinken en utvisning för holding, jag ser den från helt rätt vinkel och nära. så i mina ögon helt solklar.
Det tycker dock inte utvisad spelare som drar på sig en 10 min för att han skriver (* Skriker*) åt mig.

Järna gör nästan direkt efter följande nedsläpp 4-4
och sen direkt på nedsläpp i mitten efter målet även ett mål till så matchen slutar 5-4 till järna.

Och en spelare i brinken som inte spelat något i hela matchen kommer från spelarbänken och ska "tacka" oss domare.
Men han har inget tackande i sina tankar utan börjar kalla mig för både det ena och det andra.

Jag var visst liten, tunn, feg, ful, en idiot.
Mycket av det han säger stämmer säkert men han har bara kännt mig i 1 timme innan och inte ens pratat med mig, så att han skulle veta allt det ställer jag mig frågande till

Efter mycket om och men får jag hjälp av kaptenen i brinken som tar bort denna spelare så vi domare kan gå in och byta om.

Så jag är nöjd med instatsen för kvällen

Nu ska jag nog kolla på en film eller något annat kul.
orkar inte hitta på något ikväll. hoppas på att någon kanske kommer och hälsar på enstund.

See U all

Kommentarer
Postat av: Anton

Fick han 10min för att ha SKRIVIT till dig? :-O Vad skrev han? Vad skrev han på? Och hur fan kunde han skriva med hockey handskar? :-O

2008-12-14 @ 15:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0