Senaste skvaller...

Bio med Melina idag Super skönt att göra något tillsammans igen.

Jonne har flyttat hem till mamma och pappa.....

Jonne ska döma både elitseriespelar och nhlspelare imorgon.....

Jonne ska döma 6 matcher till i helgen....

Jonne har något konstigt med ögonen.....

Jonne borde sova nu....

Flyttat hem atill päronen igen, vi har stamrenovering i lägenheten, inget vatten inget avlopp.
Ingen toalett och ingen dusch. Tur att mamma skaffat internet.

Ssk har någon internmatch / plojmatch imorgon, jag ska döma =)

Ssk har B-junior cup i helgen och jag ska värmaupp inför tvpucken.

Om jag tittar uppåt så får jag jävligt ont i huvudet, vet inte varför, han vara vätskebrist och kanske sviter från långresa i mörker i tisdags.

Nu ska nog jag sova så jag orkar med helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0