Ombord på X2000 till GBG

Nu sitter jag på Sj;s X2000 påväg till göteborg,
Tåg 425

Och självklart är det något fel på tåget, korglutningssystemet är ur funktion.
Vilket betyder att det inte lutar innåt i kurvorna, utan det kränger rätt bra här inne.

Känns som att åka bil fort fast man inte ser vägen, tur att jag inte blir åksjuk =)

Löppasset igår gick bra.
Sprang på löparbana och testade tempo. fick till rätt tempo men sprang inte hela distansen.
utan 2/3 delar.  Man ska ju inte sätta rekordet nu utan det är ju på fredag som det gäller =)

Känns riktigt skönt att faktiskt känna att jag SKA klara detta nu.

nej nu ska jag testa om man kan se os med detta trådlösa internet på X2000 i 200 km/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0