Nytt Personligt Rekord

och årsbästa för mig idag.

Såhär i OS tider så passar det med dessa ord, löpningen rullar på.

Efter att handlat för 300 på apoteket, uteslutande produkter till mina dåliga ben.
Så kände jag mig mer laddad än någonsin på att springa., Åt en Grymt god middag.
Kyckligryta med Mango-chatney och ris.(recept kommer i nästa inlägg)

Bara en timme efter att maten var uppäten så drog jag ut och skulle springa, på med Tigerbalsam på benen och siktar på spåret. Gick över förväntan fast förvantan var ganska hög.

Lite håll (hur fan stavas det?) men annars ganska bra.
Tillbaka vid bilen 11 minuter och 30 sekunder senare.
Sprang hela vägen, helt ok tempo.
Dock kanske lite för fort uppför för att tempot skulle räcka hela vägen "hem"

Men ändå JÄVLIGT NÖJD!
Glädjeskrik och klappar på axeln (av migsjälv)

Efter detta så i men en Gainomax och testa nya krämen.
Torka bort tegerbalsamet och på med en kylande gel som kanske funkar.
Testar att kyla benen efter istället för som innan hålla dom varma. Får se imorgon hur det känns, just nu en timme efter avslutat pass så känns det bara bra, dock fryser jag om benen (kanske blev förmycket)

Nu sitter jag och är hjälp/mentalt stöd till Melina (sambon) som regigerar en film som hon och några polare spelar in.

Äntligen FREDAg imorgon, Denna helgen har jag och sambon gett oss fan på att vara helt spiknyktra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0