Lunchshopping 22"

Som ni sett så har det varit mycket på jobbet nu ett tag.

Onnade mig att ta lunch och gåiväg med Peter och Wivika och äta lite på Heron City.
Chefen skulle in på Mediamarkt och när vi var där så spontan shoppade jag en 22" TFT plattskärm till datorn.

Tyckte jag var värd det efter allt jobb som jag gjort och vet vilken lön som kommer komma.

Så nu är jag ägare till en sån. strax över 2000 kr kostade denna present till mig själv för att jag jobbat så bra i 2 veckor.

Ska bli riktigt kul att komma hem och få skruva in den och se resultetet =)

Nu ska jag in i verkstaden igen och leka lite med en skrivare vi har här som faktiskt funkar igen.
Mycket problem ska man ha innan det funkar, men när man haft mycket problem så är det mycket skönare att få något att funka än om man bara haft lite problem =)

Trevlig torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0