Dåligt väder / Tungt liv

Fan va jobbigt allt var idag, inget gick som planerat fast det gick ok.
Allt kändes segt och tråkigt.

Inte ens bubbelpoolen på hotellet piggade upp.

Man så kanske det är för alla, att man har sina upp och ner och ibland någon djupdykning.
Men jag har alltis försökt se det lilla possetiva även om det inte är så mycket.

Jag gick till relaxen med jogging kläderna och skulle springa lite löpband, (går inte ut i detta väder)
Men det fick bli motionscykel istället, gick kanon 20 minuters maxpuls trampande.

Men men, hoppas morgondagen känns bättre.

Måste Säga tack GUD: (ett till ord som gör sig bättre på engelska)
Thank God

Skulle ut och springa igår kväll, elljusspåret en enkel runda på 3 km, trodde jag.
Ut med bilen och hörde ju att det var lite åska på G men inget värre.
Just när jag stannat så ser jag blixten slå ner i en elljus stolpa där jag skulle spinga typ 1 km senare.
Bestämde mig direkt att skita i löparspåret och åkte till mamma och pappa och pratade för att sen dra ut i trappgatan (130 trappsteg rakt upp) och springa där.

Säkert inte lika bra träning men med livet i behåll är det lättare och fortsäta träna =)

Nu är jag i gbg igen, kommer åka till skåne imorgon och sen får vi se vad veckan har att komma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0