Nu är det snart slut..

Om:

6 dagar
3 timmar
13 minuter och
35 sekunder Så är det slut.

Då ska jag sluta snusa.

Tänkte skriva om det lite i min nya blogg,
Jag har snusat i runt 3 år med ett uppehåll som höll en månad.
Men denna gången har jag bestämt mig för att verkligen klara detta.
så måndagen den 5 maj så är det första dagen i mitt nya liv. Slutar mest för pengarna men även för att må bättre.
Har inte bestämt mig om jag ska ha hjälpmedel men det finns ju nikotinfritt snus med. Men tror att blir det någon hjälp så är det plåster eller tuggummi som ska andvändas. annars känns det som risken att trilla dit igen är större.

Så tror jag att det kommer hjälpa att ha någonstans att "skriva av mig" lite när det blir jobbigt, det får bli här.

Önska mig lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0